جلسه بازنگري سند توسعه حمل و نقل استانیزد برگزارشد

یزدفردا : جلسه بازنگري سند توسعه حمل و نقل استان با حضور اعضاي شوراي حمل و نقل استان و مهندس اولياء نماينده مردم شريف يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد .

مهندس غلامرضا رضايي رئيس شوراي حمل و نقل و مديركل راه وترابري استان يزد در اين رابطه گفت : با توجه به لزوم بازنگري در سند توسعه حمل و نقل استان در جلسه اي كه با حضور كليه اعضاي شوراي حمل و نقل استان و مهندس اولياء نماينده مردم شريف يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي در اداره كل راه و ترابري استان برگزار شد تمامي شاخص هاي موجود در اين سند مورد بحث و بررسي و بازنگري قرار گرفت.

وي ادامه داد : در ابتداي اين جلسه مهندس كوچك زاده از دست اندركاران تدوين اين سند به ارائه گزارش كاملي از اين سند پرداخت و هركدام از اعضاي شوراي حمل و نقل نظرات خود را در رابطه با شاخصهاي حوزه خود مورد بحث قرار دادند .

مهندس رضايي افزود : در ادامه اين جلسه مهندس اولياء نماينده مردم شريف يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي طي سخناني در رابطه با لزوم بازنگري و تدوين نهايي اين سند گفت : بايد اين سند در دست را به عنوان يك مجموعه اوليه در نظر بگيريم و در جلسات متعددي در مورد تمامي شاخص هاي آن بحث و بررسي قرار گيرد و در نهايت طرحي كامل و پخته را آماده نماييم .

اولياء ادامه داد : اين سند بايد به روز شود و ما با غفلت نبايد فرصتها را از دست بدهيم بايد تمامي زير بخشهاي موجود در اين سند تبديل به تفاهم نامه گردد و در بين اعضاي شوراي حمل و نقل اين تفاهم نامه ها رد و بدل گردد .

نماينده مردم  يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد : در بحث سرمايه گذاري بايد منابع و ادبيات سازو گارش مشخص باشد .

در ادامه جلسه ابتدا رئيس و سپس ساير اعضاي شوراي حمل و نقل نظرات و پيشنهادات خود را در رابطه با سند توسعه حمل و نقل استان ارائه دادند .


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا